ÞÇáÈ æÈáǐ


کاراته شوتوکان JKA
نویسنده
آخرین مطالب

 

استاد محترم جناب آقای جمشید جمشید قبولی شما را در آزمون دان 8 که توسط سن سی آبه برگزار گردید. به شما تبریک عرض می کنم امیدوارم که در تمامی امور محوله زندگی پیروز و موق باشید

(احمدی )

 

برگزاری استاژ فنی ویژه مربیان انجمن کاراته شوتوکان

زیر نظر استاد ارجمند :

جناب آقای جمشید جمشید دارای کمربند مشکی دان هشت 8

از مربیان علاقه مندان به شرکت در استاژ فوق دعوت بعمل می آید

مکان: مشهد مقدس - میدان سعد آباد - مجموعه ورزشی تختی - خانه کاراته

زمان: روز سه شنبه 30 مهرماه و چهارشنبه 1 آبان ماه 1392 از ساعت 13.30 الی 15

بازگشت


[ 4 / 6 / 1392برچسب:, ] [ ] [ احمدی ]
[ 30 / 12 / 1391برچسب:, ] [ ] [ احمدی ]

 دانشمندان می گویند فعالیت فیزیکی کودکان به طور معمول بعد از دوازده سالگی کمتر می شود

دانشمندان بریتانیایی می گویند لازم است هرچه سریعتر برای بیشتر کردن تحرک بدنی کودکانی که در سنین دبستان هستند، تمهیداتی اندیشیده شود. آنها اصرار دارند که این اقدام برای پیشگیری از مشکلاتی که در نتیجه این بی تحرکی در آینده سلامت این بچه ها را تهدید می کند، لازم است.
محققان دانشگاه‌های نیوکاسل و استارتکلاید دریافته اند که برخی از کودکان ۸ تا ۱۰ ساله تنها ۲۰ دقیقه در روز تحرک دارند. بر اساس مطالعات آنها دخترها کم تحرک‌تر از پسرها هستند. این یافته ها در ژورنال اینترنتی پلوس وان (plos one) منتشر شده است.
 
 


ÇÏÇãå ãØáÈ
[ 10 / 4 / 1391برچسب:, ] [ ] [ احمدی ]

 

هیات کاراته استان خراسان رضوی ، سوم خرداد 91 در طی مراسمی با حضور سیدعلی اکبر هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و پیشکسوتان، مربیان، ورزشکاران و قهرمانان سبک های مختلف کاراته ، مراسم تجلیل از برترین های ورزش سال 90 هیأت کاراته یرگزار نمود. در بین سبک های کاراته ، شوتوکانJKA  در بخش آقایان و خانم ها سبک برتر انتخاب شد. و از آقای علی اکبر رجبی مسئول سبک شوتوکانJKA  و سرکار خانم کشاورز نماینده خانم ها تقدیر و تشکر به عمل آمد، از مربیان برترکاراته خراسان رضوی دو نفر انتخاب شدند محمد زمان احمدی و خانم آذرلو .

 از مسئولین محترم هیأت کاراته استان خراسان رضوی تشکر و قدردانی می کنم که بنده ناقابل را به عنوان مربی برتر کاراته خراسان در سال 90 انتخاب نمودند. (احمدی)

فهرست مطالب


[ 5 / 3 / 1391برچسب:, ] [ ] [ احمدی ]

 

کاراته دو (سبک شوتوکان)

ورزش و سلامتی و رژیم های غذایی

مطالب متفرقه

صفحه اصلی


درباره ما

متولد سال 1347- دان 7 کاراته شوتوکان JKA - مربی و داور رسمی از فدراسیون کاراته ایران 27 سال سابقه مربیگری دارم . و فعلا مشغول مربیگری و خدمات کامپیوتری هستم.خوشحال می شوم از نطرات شما نیز بهره مند شوم
آی پی رایانه شما

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 254
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 333
بازدید ماه : 754
بازدید کل : 40189
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1